Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ورق ضد لغزش ورق ضد لغزش

فولاد ساختمانی-فولاد سازه ای-فولاد آلیاژی-پروفیل فولادی-مقاطع فولادی-فولاد نسوز

ورق آجدار – ورق برجسته – ورق شطرنجي – ورق كف سازي

متن كامل ورق آجدار را مي توانيد با كليك بر روي عبارت ((ورق آجدار)) مشاهد نماييد.

ورق آجدار در صنايع مختلف به نام و عنوان ورق شطرنجي- ورق كف سازي -ورق برجسته مشهور است. ورق آجدار بصورت صفحه اي با علائم حك شده ي منظم بر روي آن با طرح هايي در يك سمت آن است. كه به شكلي الماس گونه و طرح هاي ديگر دارد. بطوريكه سمت ديگر ورق صاف ميباشد. اين نوع ورق ميتواند به اشكال ورق هاي فولادي با ظاهر قطره اشك – و از نوع ورق فولاد نرم با ظاهر الماس و ورق فولاد نرم برجسته باشد. اين نوع بيشتر از نوع فولاد و فولاد ضد زنگ يا آلومينيوم ميباشد.

گروهي از ورقها كه معمولا به شيوه ي نورد گرم توليد ميگردند و بر روي آن برجستگي‌هايي وجود دارد، ورق آجدار هستند.

 

كاربرد ورق آجدار
از اين نوع ورق آلياژي در صنعت مهندسي و ساخت و ساز ،. ورق آجدار به طور وسيع در بخش ساخت و ساز براي پله ، سكو و پياده روها و همچنين صنايع خودرو و كشاورزي مورد استفاده و كاربرد قرار ميگيرد. در شركت ها ، به بويژه مغازه ها ، از ورق آجدار در پله ها و راه هاي باريك گربه رو. معمولاً براي محافظت از ايمني كارگران استفاده مي شود. بعلاوه مردم امروزه آنرا بعنوان يك عنصر دكوراسيون مد نيز مورد استفاده قرار ميدهند. ورق آجدار يك ماده بسيار متنوع است .

اين نوع فولاد داراي طيف وسيعي از كاربردها ميباشد.
استفاده از اين نوع فلز آلياژي در صنعت حمل و نقل -كارخانجات- و مراكز تجاري – مسكوني-مدارس-مغازه ها و آسانسورها استفاده ميشود. ورق آجدار در پله- راهرو – پله نردبان يا حتي رمپ كاربرد دارد. در صورت نصب و پشتيباني درست -. ورق آجدار قادر به بارگيري بارهاي سنگين است. بغير از استفاده در مصارف صنعتي ، از ورق آجدار ميتوان از اين نوع فلز آلياژي در معماري و دكوراسيون استفاده نمود.

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي. با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبري با ضميمه نمودن آن محصولاتش به مشتريان خويش ارائه داده است. توانسته، رضايتمندي مشتريان خويش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش. انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675 – 02128423820-09922704358

واتس آپ: 09122136675

اينستاگرام: fooladdalakan

ايميل : [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/18 ساعت: ۱۳ توسط:fooladrasuldalakan :