فولاد ساختمانی-فولاد سازه ای-فولاد آلیاژی-پروفیل فولادی-مقاطع فولادی-فولاد نسوز فولاد ساختمانی-فولاد سازه ای-فولاد آلیاژی-پروفیل فولادی-مقاطع فولادی-فولاد نسوز .

فولاد ساختمانی-فولاد سازه ای-فولاد آلیاژی-پروفیل فولادی-مقاطع فولادی-فولاد نسوز

ورق آجدار – ورق برجسته – ورق شطرنجی – ورق کف سازی

متن کامل ورق آجدار را می توانید با کلیک بر روی عبارت ((ورق آجدار)) مشاهد نمایید.

ورق آجدار در صنایع مختلف به نام و عنوان ورق شطرنجی- ورق کف سازی -ورق برجسته مشهور است. ورق آجدار بصورت صفحه ای با علائم حک شده ی منظم بر روی آن با طرح هایی در یک سمت آن است. که به شکلی الماس گونه و طرح های دیگر دارد. بطوریکه سمت دیگر ورق صاف میباشد. این نوع ورق میتواند به اشکال ورق های فولادی با ظاهر قطره اشک – و از نوع ورق فولاد نرم با ظاهر الماس و ورق فولاد نرم برجسته باشد. این نوع بیشتر از نوع فولاد و فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم میباشد.

گروهی از ورقها که معمولا به شیوه ی نورد گرم تولید میگردند و بر روی آن برجستگی‌هایی وجود دارد، ورق آجدار هستند.

 

کاربرد ورق آجدار
از این نوع ورق آلیاژی در صنعت مهندسی و ساخت و ساز ،. ورق آجدار به طور وسیع در بخش ساخت و ساز برای پله ، سکو و پیاده روها و همچنین صنایع خودرو و کشاورزی مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد. در شرکت ها ، به بویژه مغازه ها ، از ورق آجدار در پله ها و راه های باریک گربه رو. معمولاً برای محافظت از ایمنی کارگران استفاده می شود. بعلاوه مردم امروزه آنرا بعنوان یک عنصر دکوراسیون مد نیز مورد استفاده قرار میدهند. ورق آجدار یک ماده بسیار متنوع است .

این نوع فولاد دارای طیف وسیعی از کاربردها میباشد.
استفاده از این نوع فلز آلیاژی در صنعت حمل و نقل -کارخانجات- و مراکز تجاری – مسکونی-مدارس-مغازه ها و آسانسورها استفاده میشود. ورق آجدار در پله- راهرو – پله نردبان یا حتی رمپ کاربرد دارد. در صورت نصب و پشتیبانی درست -. ورق آجدار قادر به بارگیری بارهای سنگین است. بغیر از استفاده در مصارف صنعتی ، از ورق آجدار میتوان از این نوع فلز آلیاژی در معماری و دکوراسیون استفاده نمود.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری با ضمیمه نمودن آن محصولاتش به مشتریان خویش ارائه داده است. توانسته، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش. انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675 – 02128423820-09922704358

واتس آپ: 09122136675

اینستاگرام: fooladdalakan

ایمیل : [email protected]


برچسب: ورق آجدار، ورق برجسته، ورق آجدار استیل، ورق آجدار گالوانیزه، ورق ضد لغزش، ورق شطرنجی، ورق کف سازی، ورق فولادی، فولاد آلیاژی، مقاطع فولادی، پروفیل فولادی، فولاد ساختمانی، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۴:۲۷ توسط:رسول دلاکان موضوع: نظرات (0)